MØD WALTHER!


Jeg er vokset op med hund og kat i hjemmet, og jeg har sådan savnet at have dyr omkring mig efter jeg er flyttet til Danmark. Jeg har længe ville have enten kat eller hund, men det er et kæmpe stort ansvar at have et dyr, derfor har jeg ventet.

I dag fandt jeg Walther. Han var en kat der akut skulle have et nyt hjem, og jeg kunne ikke få mig selv til at sige nej. Min tanke var at jeg ville vente med at finde en kat eller hund til jeg har været på ferie i USA, for nu står jeg jo og skal have Walther passet i den periode jeg er væk, og det er jo lidt surt. Men sådan blev det bare ikke, og fuck det jeg finder en løsning. Walther skulle bare bo hos mig, og hold kæft hvor er vi et godt par!

Åh hvor er jeg forelsket i den lille fis <3

PS. Jeg har allerede taget en million billeder af lille Walther. Crazy Cat Lady måske? ;)