ORIGINS GO GINGER


Jeg er virkelig fan af Origins produkter, og er altid spændt på at prøve de produkter som jeg ikke før har prøvet. Jeg var heldig at få dette sæt i julegave af min lillesøster. Min lille sveske jo, hun er så sød.


Body wash er body wash, lets be honest. Men, duften har meget at sige. Jeg er så glad for Ginger duften da den er så frisk, og når man bruger den bliver man glad i låget. Det er ikke en body wash jeg vil købe igen, da jeg føler man kan købe billigere som fungere lige så godt som denne.

Produktet kan købes i Matas til 195,- for 200 ml. 


Body scrubs er noget som jeg elsker. Jeg har prøvet en del, og har fundet frem til en jeg elsker men jeg er stadig glad for at prøve nye. Denne fra Origins dufter virkelig godt, men den er ikke grov nok til mig. De korn der er i forsvinder simpelthen alt for hurtigt, og jeg føler ikke den gør noget godt for min hud, desværre. Den eneste grund til at jeg ville købe produktet igen, ville være på grund af duften men det er den altså for dyr til, øv.

Produktet kan købes i Matas til 285,- for 200 ml.


Jeg har prøvet Ginger Souffle før, som er med i sættet. I kan læse om den her. Jeg er så glad for dette produkt, og det er et produkt jeg vil købe igen og igen. Jeg vil ikke sige så meget mere om produktet, for jeg elsker det virkelig!

Produktet kan købes i Matas til 295,- for 200 ml.

Har i prøvet nogle gode produkter fra Origins i kan anbefale? :)