WALTHER ER I KATTEHIMLEN ...


Min stakkels lille Walther er i kattehimlen ...

Da jeg var på ferie kom min lille Walther desværre til skade. Han hoppede desværre ud fra en altan og kom så slemt til skade at den eneste beslutning jeg havde var at aflive ham. Ord kan ikke beskrive hvor meget jeg hader den beslutning. Men det var den rigtige beslutning. Det er bare svært ikke at bebrejde sig selv for at være selvisk fordi man er taget på ferie.

Jeg har haft det virkelig svært efter jeg er kommet hjem fra ferie, fordi jeg hele tiden forventer han kommer løbende eller vil putte i sengen om aftenen. Det er bare en svær tanke at han ikke er her mere. Jeg har så ondt i hjertet over at hans liv blev så kort, for han fortjente virkelig et langt og sundt katteliv. Men jeg må tro på at han er et bedre sted nu, og har fået fred.

Jeg savner ham virkelig meget, min lille skat ...