GUARANA OG ACAI PULVER

Jeg er i øjeblikket i gang med at teste nogle spændende produkter fra den danske hjemmeside Weight World. I kan læse mit tidligere indlæg lige her, hvor jeg har testet noget fra Weight World.

Acai har været populært rigtig længe, derfor vækkede det også min interesse da jeg så det fandtes i pulver form. Dette naturlige acai kosttilskud skaber blandt andet balance i kroppen. Det giver også mere energi til både hovedet og kroppen, som vi alle kan bruge til tider. Hvis man er vegetar eller veganer, så er dette produkt lige noget for dig. Super Acai indeholder både Omega 3, Omega 6 og Omega 9.

Super Acai indeholder også mange forskellige mineraler og vitaminer, som hjælper med udrensning i kroppen for diverse affaldsstoffer og toksiner som vi render rundt med. Man bruger pulveret ved f.eks. at komme en teskefuld pulver i mælk, yoghurt eller juice. Jeg blander det personligt selv i min smoothie!


Jeg havde aldrig hørt om Super Guarana før jeg så det hos Weight World. Men efter at have læst beskrivelsen og effekten af produktet var jeg virkelig interesseret i det.

Dette naturlige Guarana pulver er med til at bekæmpe træthed, hvilket jeg synes lød interessant da jeg har en lang og travl dag, hver dag. I den sammenhæng lover det også at stimulerer hjernens funktion, samt øge ens energi. Super Guarana indeholder iøvrigt også 3 gange mere koffein end kaffe. Det er en bonus i min verden, for jeg fungerer virkelig ikke uden min kaffe.

Ligesom med Super Acai bruger jeg dette pulver i min smoothie. Men man kan også bruge det i mælk, yoghurt eller juice. 


Hvis jeg skulle vælge en af de her to pulver, ville jeg vælge Super Acai. Det er den jeg bruger mest af de to. Plus jeg foretrækker smagen af Super Acai fremfor Super Guarana. Men husk nu, at de har to forskellige formål, så man kan sagtens købe begge to og bruge begge to.

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*