ÖRTTE SCANDINAVIAN SKINNY TEA


Jeg er i øjeblikket i gang med at teste nogle spændende produkter fra den danske hjemmeside Weight World. I kan læse mine tidligere indlæg om deres produkter her og her.

Jeg har været rigtig interesseret i at prøve Örtte Scandinavian produkter, og har virkelig glædet mig til at komme i gang med denne Skinny Tea. Örtte Scandinavian lægger vægt på at deres produkter er naturlige. De fortæller at hvert produkt er omhyggeligt fremskaffet, samt de håndplukker de økologiske og naturlige ingredienser som bliver brugt i hvert produkt. De ingredienser samler de fra hele verden, hvoraf størstedelen af dem er plante og urtebaseret.

Örtte Skinny Tea er en slankende te, som holder i 28 dage. Den skulle hjælpe med blandt andet øget fedtforbrænding, udrense kroppen for affaldstoffer og øge kroppens stofskifte. Skinny Tea lover også at give kroppen mere energi og nedsætte den søde tand.


Jeg havde lidt frygtet at smagen ville være forfærdelig, fordi det er en detox tea. Men jeg blev simpelthen så positivt overrasket over smagen. Den smager virkelig godt, og det er en te jeg sagtens ville kunne drikke hele dagen hvis man altså måtte. Men man drikker en kop te om morgen og en kop hver anden aften. Det er virkelig overskueligt og nemt for den sags skyld.

Hvis du søger en kur som er nem, vil jeg anbefale dig denne. Nej, du taber ikke 20 kilo på en måned men jeg har oplevet at den har hjulpet mig med min søde tand. Jeg har også lagt mærke til at teen har renset ud i mit system, hvilket den jo lover. Alt i alt er jeg meget tilfreds med virkningen af Örtte Skinny Tea, og ville sagtens bruge det igen. De laver også en Detox Tea som jeg heller ikke ville have noget imod at prøve.

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*