IDUVA 15 DAGES KUR

Jeg var så heldig at Iduva ville sponsorere en 15 dages kur til mig. Jeg har længe kæmpet med min vægt, da den svinger meget. Jeg var derfor så glad for at samarbejde med Iduva for at kickstarte mit vægttab, efter den har stået totalt stille i en periode. Jeg var simpelthen så spændt på at komme i gang, da jeg havde set andre bruge Iduva som havde opnået flotte resultater.


Jeg har delt mit forløb op i 3 dage ad gangen, så det er lidt nemmere at følge med.

Dag 1, 2, og 3:
De første dage var virkelig hårde. Jeg startede min kur da vi havde hedebølge i Danmark, og det var virkelig dårlig timet. Det påvirkede mig ekstremt meget, for jeg følte mig ekstra sulten og ekstra tørstig konstant. Ligemeget hvor meget væske jeg drak, blev jeg desværre ekstremt svimmel de første dage af kuren.

Dag 4, 5 og 6:
Da jeg nåede dag 4, var det ikke nær så varmt og det hele så lidt lysere ud. I de her dage 4-6, spiste jeg dog en salat til frokost, bestående af iceberg, en halv agurk, 50 gram kylling og en lille bitte smule dressing. Det følte jeg var nødvendigt, men det påvirkede ikke min vægt kunne jeg se da jeg vejede mig og målte mig. På dag 6 spiste jeg en omgang proteinpandekager til morgenmad, med frugt.

Dag 7, 8 og 9:
Det var lidt som om at det morgenmåltid jeg spiste, var med til at gøre de næste 3 dage lidt nemmere. Jeg havde ikke så mange problemer med at få de her dages måltider ned og jeg skippede oveni købet også en morgenmad eller to i de her dage, oops!


Dag 10, 11, og 12:
De dage her var virkelig også svære at komme igennem. Jeg var parat til at spise "rigtig" mad og ikke længere være på Iduva kuren. Men jeg fandt min indre styrke frem og kom igennem dage 10, 11 og 12.

Dag 13, 14 og 15:
De sidste 3 dage af kuren var virkelig også hårde. Jeg tror det var fordi, at jeg vidste jeg måtte spise "rigtig" mad igen efter de dage var gået. Og derfor blev jeg bare mere sulten. Men jeg gennemførte dagene uden at spise en salat som jeg gjorde tidligere på kuren. 

På de 15 dage nåede jeg at tabe 6,1 kilo. Det er jeg yderst tilfreds med. Desværre røg 2 kilo af de 6,1 kilo tilbage ret hurtigt. Efterfølgende har jeg prøvet at køre den sunde livsstil, men det er svært. Jeg er startet nyt job og det stresser min krop ekstremt meget. Jeg prøver at komme i fitness efter arbejde, og prøver virkelig at holde de sunde spisevaner men nogle gange er den altså smuttet. De 2 kilo der røg hurtigt på er dog væk igen, og har holdt sig væk, hvilket jeg er ret glad for.

Men noget der er værd at vide er, at man virkelig skal have det mentale med hvis man skal have succes med denne kur. Det er ikke nemt at holde sig væk fra "rigtig" mad i så lang en periode, det var det i hvert fald ikke for mig. Jeg tog også et kæmpe tilløb til at starte på kuren, hvor jeg dagen forinden spiste alt usundt.

Hvis i overvejer Iduva, så smut forbi deres hjemmeside. Jeg kan varmt anbefale det hvis i mangler en kickstart!

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*