SODASTREAM SOURCE


SodaStream har været så søde at sende mig en af deres lækre maskiner. Jeg har modtaget deres Source maskine, som har et virkelig lækkert og enkelt design.

Source maskinen er SodaStreams prisvindende, elegante maskine. Kendetegnet på maskinen er dens slanke design, hvilket jeg iøvrigt er ret vild med. Mest fordi den ikke fylder alt for meget på køkkenbordet, samtidig med den er pæn at kigge på. Udover det slanke design, har den det intuitive LED-display, der fortæller dig, hvor gavmild du er med dine bobler. Det er virkelig smart, at man selv kan styre hvor mange bobler man vil have i sit vand.

SodaStream har i de seneste år haft meget fokus på sundhed, ved at få os danskere til at drikke meget mere vand, når de gør det lidt mere spændende. I husstanden drikker man op til 43% mere vand når man har en SodaStream i hjemmet. Det er også endelig blevet bekræftet at danskvand er lige så hydrerende som postevand. Plus danskvand er ikke skadeligt for hverken knogler eller tænder.

Siden vi har modtaget maskinen har vi brugt den uafbrudt. Vi har drukket meget danskvand, men vi har også brugt maskinen på at lave nogle spændende mocktails som jeg vil dele med jer på et andet tidspunkt. Vi har også modtaget tre forskellige smagsvarianter, som er virkelig lækre. I kan kigge på alle deres smagsvarinter på hjemmesiden.

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*