MOCKTAIL: CRANBERRY RASPBERRY LIMEADE


Vi er rigtig glade for vores SodaStream maskine herhjemme, og vi har fået afprøvet nogle forskellige ting, for at finde frem til den perfekte sommer mocktail.

Min favorit vi har fået lavet er denne her Cranberry Raspberry Limeade mocktail. Den er super nem og smager bare super lækkert. Den smager faktisk så lækkert at jeg allerede har tømt smagsvarianten man bruger i denne mocktail. Mums siger jeg bare!

Mocktails er sjovt at lave til dem som ikke er vild med alkohol, men også til en som mig som f.eks. er glad for friske sommerdrinks. Hvis man ville kunne man nemt tilføje alkohol i denne mocktail, og jeg er sikker på den ville smage ligeså lækkert med som uden.


Du skal bruge:
1 flaske danskvand
SodaStream Water Mix Free "Cranberry Raspberry"
2 lime (brug kun 1 hvis du laver til dig selv)
Frosne hindbær
Isterninger

I vores mocktails kom vi 1 lime i hvert glas, samt isterninger og frosne hindbær efter behov. Hvis man vil have drinken smager mere af lime bruger man mere lime, og vil man have flere hindbær bruger man bare flere hindbær. Derefter kommer man smagsvarianten i det kolde danskvand, hvor man bagefter hælder det i glasset. Wupti så er man færdig. Nemt ikke?