NEW: ORIGINS MASK PRIMER & GINZING PEEL-OFF MASK


Origins er en af mine favorit mærker når det kommer til hudpleje. Min samlig er efterhånden kæmpe stor, og disse to er en nyhed hos Origins.

Skin-Optimizing Mask Primer:
Produktet her, er den første af sin slags. Det en pre-maske behandling, som både optimerer og forbedrer oplevelsen ved brug af masker. Den gør huden mere modtagelig overfor de forskellige maskers ingredienser.

Jeg er virkelig blevet glad for dette produkt, selvom man egentlig ville tro at det var et unødvendigt produkt. Men efter min mening har den hjulpet, og optimeret brugen af de forskellige masker jeg bruger for at pleje min hud.

Skin-Optimizing Mask Primer 95 ml koster 160,- og kan købes i Magasin og Matas.


GinZing Peel-Off Mask:
Min favorit serie hos Origins må være GinZing. Derfor var der altså ingen tvivl om at jeg måtte prøve denne nye maske.

Masken er en opfriskende peel-off maske som har en unik perlemor-finish. Da jeg så farven på masken blev jeg virkelig overrasket, for den er lidt bronze farvet og når man får den i ansigtet, ser man altså lidt sjov ud. Den anbefales til normal/kombineret og fedtet hud. Den anbefales ikke til meget tør hud eller sensitiv hud. MEN, jeg har altså i perioder meget tør hud og min hud er sensitiv og min hud har reageret fint ved brug af masken her. Jeg har brugt den en del gange efterhånden, og den er suveræn. Det er blevet en af mine go to masker, og ikke mindst en af mine favoritter.

Peel-Off Mask 75 ml koster 195,- og kan købes i Magasin og Matas. 


Jeg kan varmt anbefale disse to produkter, for de virker altså bare. Især masken er jeg specielt glad for, og køber igen når jeg løber tør for den virker bare.