IROHA COCONUT CREAMY MASK


Jeg har været heldig at få tilsendt denne lækre maske fra Ezzence.

Jeg har aldrig hørt om mærket Iroha før, men alt der hedder hudpleje produkter er jeg altid villig til at prøve, især ansigtsmasker. Jeg døjer med tør hud, og min hud har derfor brug for ekstra fugt hele tiden.


Masken her, er Iroha Coconut Creamy Mask. Masken indeholder naturligvis kokus, men den indeholder også roser. De to ting sammen, sørger for at huden bliver fugtet samt tonet. Coconut Creamy Mask siges at være ideel til kombineret og normal hud. Men jeg har eksta tør hud, og der er den altså genial.

I sådan en pakke er der til 5 gange. Jeg tror endda man sagtens kan få 1-2 gange mere ud af den, hvis man ikke bruger nær så meget som jeg, for man behøver ikke meget for at dække hele ansigtet. Man kunne også vælge at påføre den på de områder, hvor man har mest brug for det, og så er der jo lige pludselig til mange gange i sådan en pakke. Det smarte ved denne maske er også, at emballagen kan lukkes igen. Det er et kæmpe plus i min bog, da man ofte oplever at sådan en slags emballage ikke kan lukkes igen og så udtørrer produktet, og pludselig har man spildt noget, som man gerne ville have haft brugt igen.


Man påfører masken på ren og tør hud, hvorefter den skal sidde i ca. 15-20 minutter. Når tiden er gået, vaskes masken af. Det er super nemt, og super hurtigt. Jeg er stor fan af denne maske, og vil uden tvivl prøve de andre varianter.

I kan se udvalget af Iroha masker, på Ezzence hjemmesiden.

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*