PERFECT LIP PERFECTOR


Jeg har før nævnt Clarins Instant Light Natural Lip Perfector på bloggen, med god grund. Clarins har virkelig lavet et lækkert produkt, som jeg virkelig elsker.

Jeg har virkelig mange læbe produkter, men det læbeprodukt som altid befinder sig i min taske er denne fra Clarins. Siden dagen jeg købte den har den været fast inventar i tasken og det siger altså ikke så lidt. De er bare perfekte, og jeg skal uden tvivl have fat i flere af farverne. Det er bare svært at vælge, for de er alle så utrolig flotte.


Jeg har farven Rose Shimmer og Plum Shimmer. Jeg har været rigtig glad for Rose Shimmer for det er en "my lips but better" farve. Plum Shimmer er forholdvis ny, og det er den perfekte efterårs farve. Jeg tror uden tvivl min næste farve skal være Toffee Pink Shimmer, da den ser ud til at være en fin hverdags farve.

De koster normalt 150,- i Matas, men i øjeblikket er de på tilbud til 99,- i Matas butikkerne.