SANTA BABY, I WANT IT ALL!


Da jeg modtog en pakke fra Hunkemöller for et par uger siden, var der også et sæt nattøj i. I mine øjne kan man altså aldrig have for meget nattøj, og slet ikke noget som kan bruges som julenattøj. En af mine favorit julesange er Santa Baby, derfor var der jo ingen tvivl om at denne t-shirt måtte hjem til mig og bo.

Nattøj er super vigtigt for mig, for jeg fryser næsten altid. Jeg kan sove med nattøj, sokker, kæmpe dyne og varme på og stadig fryse ... og jeg overdriver ikke. Men det er jo også bare hyggeligt at kunne pakke sig ind i lækkert og varmt nattøj og sidde at hygge.

Santa Baby TopPyjamasbukser

Både t-shirt og pyjamas bukserne er super bløde og ikke mindst lækre. Jeg har stort set levet i dette sæt siden jeg modtog det og jeg går at overvejer om min søde mor og søster ikke også skal have et sæt. Vil virkelig gerne gøre lidt ekstra for dem i år. Jeg går dog også lidt og drømmer om de her hjemmesko og den her varmedunk, men det er jo december og dankortet gløder efter alle de julegaver der er blevet købt. Vi må se, de ville i hvert fald være lækre at have her til vinter.


Det er første gang jeg har noget nattøj fra Hunkemöller og jeg er virkelig imponeret. Både t-shirt og pyjamas bukser er i virkelig god kvalitet, og holder godt efter vask. Det er vigtigt for mig, da jeg ofte synes at nattøj hurtigt bliver nusset og "ødelagt" fordi det ikke er særlig god kvalitet.

Det er i hvert fald ikke sidste gang at jeg kigger på Hunkemöller nattøj. De har virkelig mange søde pyjamas, som jeg også går og savler over, blandt andet deres Mens-Heart pyjamas. Jeg elsker bare nattøj, for det er så behageligt og som sagt kan man ikke have for meget nattøj!

*Produkterne er modtaget i gave – meninger og holdninger er altid 100% mine egne*