13.01.13


Jeg er overvældet. Enormt overvældet. De første to uger i Danmark har virkelig været hårde. Til dels fordi jeg savner min familie, og fordi at skolen virkelig har taget hårdt på mig. Der har været en masse blandede følelser. Både gode, og dårlige. Det hele har nok bare været for meget. Fordi at det hele er kommet på én gang, hvis i forstår? For jeg er glad for, at jeg bor her. Jeg er taknemmelig over at det kunne lade sig gøre. Det har bare været hårdt, at være "alene". Kunne godt bruge et kram af min mor!

I dag er jeg flyttet. Er flyttet dertil hvor jeg skal bruge de næste par måneder imens jeg går i skole.

Jeg har det bare virkelig dårligt nu. Jeg tror at jeg er ved at blive syg igen. Men det kan også være at jeg har det dårligt, fordi jeg har grædt lidt. Who knows. Men selvom jeg godt kan være lidt ked af det nu, så er jeg jo som sagt glad for at bo i Danmark igen, det hele skal bare lige falde ordentligt på plads. :)