GODT NYTÅR!


Min nytår var stille og rolig. Jeg tilbragte den hos min mormor, og hendes mand. Jeg havde håbet på et bruge nytår hos min søde veninde, men jeg måtte sige pænt nej, da jeg har meget slemt jetlag, plus jeg er blevet rigtig syg. Min mormor og hendes mand er også syge for at det ikke skal være lyv, så aftenen var meget low key.

Vi var ikke særlig sultne, men alligevel blev der lavet god mad. Hummer, kammuslinger, med noget avocado. Plus kalveculotte, bagekartoffel, og grøntsager. Ingen dessert, for det kunne vi slet ikke spise. Faktisk begyndte min mave at brokke sig helt vildt efter de to måltider. Den var slet ikke glad. Dog fik jeg plads til kransekage og champagne. En tradition jeg altid har plads til ;)

Min mormor bor i Hillerød, og har den vildeste udsigt udover Hillerød. Det er altså bare smukt med alt det fyrværkeri!

Nå, jeg er træt og vil gå ind og spise noget aftensmad og så nok hoppe i seng!
Jeg håber at i allesammen er kommet rigtig godt ind i det nye år! :)