KORRES LIP BUTTER TRIO


Jeg har altid gerne ville prøve noget fra Korres. Der er stor omtale om hvor skønne deres lip butters er. Jeg har bare altid syntes at prisen var lidt for pebret. Var i Sephora (i USA) en dag, og så dette sæt. Jeg havde købt det, hvis ikke det var fordi at prisen stadig var lidt halv pebret. Nogle uger senere, sad jeg og gloede på deres hjemmeside, og fik øje på dette sæt, som var blevet sat meget ned. Jeg kunne selvfølgelig ikke lade det ligge, og bestilte med det samme. Godt at jeg gjorde, for det var udsolgt få timer efter. ;)

Farverne er så fine, og de dufter sindsygt godt. De beskrives sådan her; Jasmine, sheer neutral pink. Pomegranate, sheer coral. Wild Rose, sheer deep red. Jeg er helt vild med alle farverne, og synes faktisk det er et godt sæt de har sat sammen.

Jeg er i hvert fald blevet glad for de her, og kunne godt tænke at det måske kunne gå hen og blive lidt farligt. Fordi jeg har allerede øje på endnu en farve som jeg ikke ville have noget imod at eje. ;)

Har i prøvet Korres Lip Butters før? Eller måske noget andet godt fra Korres?