LUSH AMANDOPONDO BUBBLE BAR


Er der noget jeg elsker, så er det altså LUSH Bubble Bars.

De findes i mange forskellige dufte, og de laver som navnet giver udtryk for, bobler i vandet. De er halv pebret, når man tænker på at de kun kan bruges én gang. Jeg er dog lidt ligeglad med den pebret pris, for jeg elsker dem virkelig.

På LUSH hjemmesiden, står der dette om denne her bubble bar: "Amandopondo is scented with rose absolute and a citrus twist of lemon and orange oils to help you forget your worries and clear your conscience"

Det er jo lige noget for mig ikke? ;) Jeg elsker duften af roser, og lemon. Åh den dufter bare godt. Jeg slapper fuldstændig af i badekaret, og jeg glemmer faktisk mine bekymringer i noget tid. Om det så er den bubble bar der gør at jeg slapper sådan af og glemmer mine bekymringer, who knows. For vi kan nok alle blive enige om, at et boblebad bare er afslappende.