ORIGINS DRINK UP INTENSIVE MASK


Origins Drink Up Intensive Mask

Jeg har kun ét ord; vidunderlig.

I denne kolde vintertid, skaber min hud sig lidt. Denne her overnight mask, er da bare det mirakel min hud har haft brug for. Jeg nævnte den for noget tid siden, på min anden blog i en af mine hauls, og har derfor kun brugt den i kort tid. Men det kan siges, at på den korte tid har den virkelig ændret min hud. Duften er også vidunderlig, og den gør virkelig noget godt for min hud. Et godt køb fra min side af, og kan varmt anbefale den hvis man har brug for lidt ekstra hjælp til huden, her til vinter! :)

Jeg købte min i USA, hvor den er noget billigere. I Danmark koster den 220kr i Matas (og Magasin?), men den er bestemt prisen værd. Og selvom den koster mere her i Danmark, er det bestemt et produkt jeg køber igen, når jeg er løbet tør for den jeg har nu.