TARTE AMAZONIAN CLAY BLUSH IN EXPOSED


Jeg har de sødeste forældre. Virkelig! Jeg var så heldig, at få denne her pæne blush i adventsgave, den sidste søndag i advent. Jeg har længe ville prøve Tarte blushes, men har ikke kunne finde ud af hvilken farve jeg ville have. Der er jo et par stykker, og jeg synes det var svært at vælge.

I sidste ende, faldt farven på Exposed. Det er virkelig en pæn farve. Den kommer slet ikke til sin ret på billedet. Jeg vil nok mene, at det er den mest perfekte everyday farve. Produktet er virkelig pigmenteret, derfor skal der meget lidt til.

Alt i alt, så er det en blush jeg kan anbefale hvis man har adgang til Tarte. Jeg ved at man ikke kan få Tarte i Danmark (tror jeg vidst nok), men hvis nu man er ude at rejse eller noget, så er denne her farve, plus de andre farver klart et kig værd.

Jeg knuselsker den i hvert fald, og tror bestemt at jeg skal add nogle flere farver i fremtiden! :)