TAYLOR SWIFT'S RED LIPS


Jeg er meget glad for læbestift. Jeg har dog mest været til neutrale læbestifter, men for nylig er jeg er blevet besat af røde læber. På ret kort tid, har jeg skrabet mange røde læbestifter sammen. Ud af de mange røde læbestifter, er denne her kombination nok min favorit. Jeg har den faktisk på her, og her

Som i kan læse på titlen af mit indlæg, så er denne her kombination Taylor Swift personlige favorit. Det har hun i hvert fald sagt i flere interviews. Det har selvfølgelig haft noget at gøre med, hvorfor jeg har købt produkterne.

Produkterne er fra CoverGirl (som er søster firmaet til Max Factor), da hun jo er en CoverGirl. De er begge to utrolig pigmenteret, og holder rigtig længe!

Det er ikke altid jeg lader mig blive revet med i alt det hype omkring produkter, især når det er kendte der snakker om bestemte produkter. Men lige de her produkter er jeg glad for jeg blev revet med. For det er da virkelig et godt køb fra min side af!