Velkommen!


Hej, og velkommen til min blog.

Mit navn er Vanessa, og jeg har før haft bloggen Danish Girl In An American World. Jeg har taget et stort skridt, og er flyttet tilbage til Danmark. Det er et helt nyt eventyr for mig, da jeg har ville flytte tilbage i lang tid nu. Nu er det dog blevet en realitet, og jeg er rigtig glad.

Selvom jeg er glad, er det også hårdt. Jeg har jo altid boet i samme land som mine forældre, så det at være så langt væk fra dem er svært. Dem som kender mig, ved at jeg er et familiemenneske, så ja det er lidt svært. Jeg har heldigvis alt min familie her i Danmark, så det hjælper da lidt på det.

Jeg vil sige tak, til jer som allerede er kommet fra min gamle blog, for følge med her. Det glæder mig at i vil følge med i mit nye eventer, og glæder mig til at "høre" fra jer igen på denne her blog. :)

Godt Nytår til alle!