MAC FIX+


MAC Fix+ er endnu en af de der produkter, som er ekstremt hyped. Det er sådan et produkt, som jeg ikke har ville købe fordi det er altså ikke billigt. Men, jeg har taget springet.

Fix+ er en "cocktail af vitaminer, mineraler og en beroligende blanding af grøn te, kamille, agurk omgivet af den friske, naturlige dugt af sugi-ceder". Det er hvad der står på MACs hjemmeside. Blandingen af de ting, gør at produktet dufter rigtig godt, men jeg ved endnu ikke hvordan jeg har det med produktet helt endnu.

Jeg bruger det, hvis jeg føler jeg har brugt for meget pudder i ansigtet. Den er nemlig god til at "fjerne" det der pudder look. Og så bruger jeg den, hvis jeg lige vil forfriske ansigtet lidt. Andet bruger jeg den faktisk ikke til. Så man kan godt sige, at det har været noget dyrt noget når jeg ikke bruger den så tit.