THE BODY SHOP SHEA BODY BUTTER


Længe har jeg ville prøve flere af The Body Shop's lækre body butters, men jeg har haft svært ved at finde ud af hvilken duft det skulle være. I sidste ende, valgte jeg deres Shea Body Butter. Mest fordi den er til meget tør hud, og det får jeg om vinteren.

Jeg valgte at købe en lille dåse til at starte med, da jeg ikke helt vidste om jeg ville kunne lide den eller ej. Safe to say, at jeg faktisk er helt vild med den. Duften er jo helt fantastisk, men lidt stærk. Så er du lidt sensitiv/sart når det kommer til stærke dufte, vil jeg nok ikke anbefale den. De har jo mange dufte, så det er nok bare noget med at prøve sig frem til den man bedst kan lide. :)

Siden jeg har købt denne, har de ændret indpakningen på produktet. Rigtig ærgerligt, fordi jeg synes den nye indpakning er grim, men det er selvfølgelig produktet og ikke indpakningen der er fantastisk!