MAC PREP + PRIME TRANSPARENT FINISHING POWDER


Min kærlighed til MAC stopper nok aldrig, og jeg kunne blive ved med at købe og prøve deres produkter. Denne gang er det en ny pudder jeg har købt, og prøvet. Eller, det vil sige jeg købte den faktisk tilbage i December.

Jeg snakkede for noget tid siden, om denne her pudder, som også er fra MAC, som jeg virkelig elsker. Men jeg ville prøve noget nyt. Valget faldt så på denne her, som jeg er blevet rigtig glad for, og virkelig giver den anden pudder kamp til stregen.

Pudderen ser hvid ud, men den er ikke hvid når den kommer på huden. Så man ser ikke skør ud når man bruger, det lover jeg. ;) Den giver så pæn en finish på huden, amen altså. Er forelsket i den, og har stort set ikke brugt min anden pudder til at sætte min foundation med, siden jeg begyndte at bruge denne her.

Uden tvivl, er det et produkt jeg vil købe igen når jeg er løbet tør! :)