MAC RONNIE RED LIPSTICK


Ronnie Red er en læbestift fra den nyeste MAC kollektion, som hedder Archie's Girls. Det er en kollektion som jeg slet slet ikke var interesseret i, men jo mere jeg kiggede på den, jo mere fristet blev jeg til at købe noget.

Det er ikke fordi jeg har brug for flere læbestifter, og slet ikke røde, men jeg blev bare nød til at have denne her pæne røde læbestift ;) Læbestiften har en matte finish, som de fleste røde læbestifter men forskellen ved denne og de andre jeg har er at denne her slet ikke føles som en matte finish. Den er mere cremet (hvis det giver mening), og så holder den længe uden at bløde. Jeg kunne ikke bede om bedre ting i en rød læbestift. Den er bare så flot.

Jeg kan se at farven er udsolgt hos Magasin, men på MAC hjemmesiden (den danske), står der at de stadig har den.