MY MAC PALETTE

First Row: Phloof! / Vanilla / Biqsue (discontinued) / Dazzlelight / Naked Lunch
Second Row: All That Glitters / Wedge / Soft Brown / Quarry / Copperplate
Third Row: Satin Taupe / Woodwinked / Mulch / Espresso / Carbon

1. Naked Lunch (Frost) / 2. Dazzlelight (Veluxe Pearl) / 3. Biqsue (Matte) / 4. Vanilla (Velvet) / 5. Phloof! (Frost)

1. Copperplate (Matte2) / 2. Quarry (Matte) / 3. Soft Brown (Matte) / 4. Wedge (Matte) / 5. All That Glitters (Veluxe Pearl)

1. Carbon (Matte) / 2. Espresso (Matte) / 3. Mulch (Velvet) / 4. Woodwinked (Veluxe Pearl) / 5. Satin Taupe (Frost)

There you have it! ;) En af de ting, som jeg elsker allermest i min makeup samling. Jeg har bygget på min palette i lang tid nu. Vi snakker noget nær tre år. Og jeg synes at jeg er kommet frem til den "perfekte" palette. Der er en million kombinationer man kan lave med farverne, og som i kan se er der fire farver som jeg elsker rigtig meget. ;)

All That Glitters, Wedge, Dazzlelight, og Naked Lunch er de farver jeg bruger mest. Mest fordi at de er neutrale farver, og det er det jeg bruger mest. Og det gør jeg på grund af, at jeg elsker pang farvet læbestifter, som rød! ;)

Med tiden kunne jeg nok godt finde på, at købe flere farver, og starte ny palette. Udover min palette har jeg også løse øjenskygger. Det er limited edition øjenskygger, og udgået øjenskygger. Jeg har blogget om to af dem, her og her. MAC har bare pæne farver, og kvaliteten er god. Der er noget for en hver smag! :)

*Oops, farverne på armen er lige blevet swatched omvendt fra hvordan de er min palette. Det må i lige leve med*