NEW MAC SHADOWS


1. Espresso / 2. Vanilla / 3. Soft Brown / 4. Phloof! / 5. Quarry

Som i kan se, kan man næsten ikke se farven Vanilla, eller Phloof! men i virkeligheden er det altså to meget pæne farver. De var bare møg svære at fotografere. De tre andre, er nu også rigtig pæne. Især Quarry, den er helt speciel. Espresso har stået på min liste i lang tid, så er glad for den endelig er min. Og Soft Brown er faktisk lidt et impulskøb, oops. ;) Jeg er dog glad for jeg har købt den!

Med disse fem nye øjenskygger, passer det med at jeg har én palette fyldt, med 15(!) øjenskygger fra MAC. Det er noget jeg har gået og arbejdet på i lang tid, altså at få den fyldt op. Men jeg har bare været forsigtig, og virkelig undersøgt de farver jeg gerne ville have, for jeg har ikke bare ville købe farver! :)