BOURJOIS HEALTHY MIX SERUM FOUNDATION


Længe har jeg tænkt på Bourjois og deres produkter. Det er ikke et mærke man kan købe i USA, eller i Danmark (af hvad jeg ved af). Så da jeg fandt ud af, at ASOS havde mærket, måtte jeg jo bare prøve noget derfra.

Jeg valgte en foundation, som jeg faktisk er blevet ret glad for. Farven er lige en tand for mørk (som altid, er meget lys), men det går nok. Den har en lækker duft, som jeg siger om mange produkter. Men duften er altså vigtig for mig. Jeg bruger mine fingre, da jeg føler det er det jeg får bedst resultater med. Bagefter bruger jeg lige en brush så den er blended ordentlig ind. Den giver et pænt finish, og er light/medium coverage. Den kan bygges op, helt sikkert.

Jeg er blevet SÅ glad for den. Jeg tror faktisk, at det er min favorit foundation. Det er vildt, for jeg er altså helt vild med mine Chanel foundations. Så det siger ikke så lidt! Jeg kan i hvert fald anbefale at i prøver den! :)