HVAD SÅ NU?

Jeg har taget den store beslutning, at stoppe på mine HF enkeltfag. Yes, det er en lidt svær pille at sluge, men sådan er det. Forløbet gik bare ikke som det skulle, og jeg fik ikke den hjælp jeg skulle fra skolen. Det gjorde det virkelig hårdt, og ulideligt for mig. Det ærger mig enormt meget, for det var en svær beslutning, nu hvor jeg havde kæmpet så hårdt for at komme til Danmark.

Hvad så nu? Det ved jeg ikke. Som de mange andre unge i Danmark, har jeg søgt ind på en uddannelse. Om jeg kommer ind, det til tiden vise. Jeg krydser mine fingre, og håber på det bedste. Hvis jeg ikke kommer ind på den uddannelse som jeg har søgt, så har jeg virkelig ingen idé om hvad jeg så skal.

Med denne her beslutning kommer bekymringer. Både fra mig selv, min familie og mine venner. Min telefon arbejder i døgndrift. Det er så rart, at have så fantastiske mennesker i sit liv, uden tvivl. Folk som virkelig holder af en, og bare vil det bedste for en. De har været en stor støtte i denne her forvirret situation.

Det var jo slet ikke sådan her, at det hele skulle gå. Jeg har været så glad for at være i Danmark de sidste tre måneder, uden tvivl. Også selvom at de første tre måneder har været noget lort, og slet ikke har været nemme. Alle mine planer, er mere eller mindre røget i vasken, og det er bare ikke gået som forventet. Med alt det, har jeg overvejet at rejse tilbage til USA indtil jeg får ord fra skolen om jeg er optaget. Det er selvfølgelig ikke en mulighed, som jeg har lyst til at bruge, for jeg vil rigtig gerne blive i Danmark. Men jeg overvejer den da.

Med det sagt, må vi jo se hvad der sker. Lige nu, som i dette sekund har jeg virkelig ingen idé.