GOODIEBOX APRIL 2013


Nøj jeg har glædet mig til at få en GOODIEBOX. Nu er den kommet ind af døren, og der er nogle spændende ting i denne måneds box.

L'ORÉAL NEGLELAK: Er glad for der var sådan en lille fin neglelak i min box. Især fordi den er fra L'oréal, for dem har jeg ikke prøvet før, og så fordi at farven er så fin. Jeg fik 305 Dating Coral. Har allerede taget farven på, og den er så pæn. Og det sagde min mor også, da hun så den på Skype ;)

MAYBELLINE MASTER DRAMA KOHL LINER: Jeg har aldrig prøvet en eyeliner fra Maybelline før, så glæder mig til at se hvordan den er. Jeg tror dog bare, det er en standard sort eyeliner, men det ved jeg selvfølgelig ikke før jeg har testet den.

A-DERMA SENSIFLUID MICELLAR WATER: Jeg har aldrig hørt om dette mærke, eller produkt før. Nu er jeg jo ret glad for min Bioderma, så tror ikke helt at denne her kommer til at slå den, men man kan jo blive overrasket. Jeg glæder mig i hvert fald til at få den prøvet.

GIORGIO ARMANI ACQUA DE GIOIA EAU FRAICHE: Jeg er meget sart når det kommer til parfumer, og derfor er denne her ikke lige min smag. Parfume er svært at skrive om, fordi det er så individuelt. Jeg synes nu parfumen dufter godt, men den er bare for tung. Jeg fik en smule hovedpine af den desværre. Men det kan jo være, at der er nogle af jer som elsker den. Det er en meget personlig ting!

GARNIER BB CREAM: Jeg har prøvet denne her før, og var ikke specielt glad for den. Men det er så lang tid siden nu. Så nu prøver jeg den lige igen, og ser om jeg stadig har samme mening.


L'ORÉAL EVER PURE SHAMPOO & CONDITIONER: Jeg er også sart med hvad jeg kommer i håret, hehe. Jeg har aldrig prøvet noget fra L'Oréal før tror jeg? I hvert fald, så kan jeg ikke huske hvis jeg har. Men nu vil jeg prøve de her, og give dem en chance. Jeg kan jo blive overrasket!


Får i også GOODIEBOX? Hvis ja, er i så glade for denne måneds box? :)