ORIFLAME BEAUTY STUDIO ARTIST LIPSTICKS

Pure Berry / Dark Berry / Nude Suede / True Coral / Pink Nude

De her læbestifter er virkelig cremet, og lækre. De er ikke så pigmenteret, og derfor skal man ikke lade sig skræmme af farverne i deres tuber. De dufter godt, kan ikke helt finde ud af hvad de dufter af, men lidt sødt? De holder okay på læberne, men skal genopfriskes igennem dagen. Det er dog meget normalt, da de fleste læbestifter skal genopfriskes i løbet af dagen. Det jeg rigtig godt kan lide ved dem, er at de er skinnende, uden at have glimmer i. De giver bare en rigtig pæn finish.

True Coral er den mest pigmenteret ud af de fem læbestifter, og det er også min favorit sammen med Pink Nude.

Jeg kan anbefale dem, hvis man er lidt "bange" for læbestift, da de netop ikke giver så meget farve, som andre læbestifter. Jeg kan dog også anbefale dem, til de lipstick junkies derude, som er lige så vild med læbestift som jeg er ;)

(Sponsoreret)