ORIFLAME GIORDANI GOLD JEWEL LIPSTICK ETERNAL RED


Har i set en indpakning? Nøj hvor er den flot.

Giordani Jewel Lipstick har en let og cremet konsistens. Den er ikke så pigmenteret som jeg troede den ville være, selvom det ser sådan ud. Det er fordi jeg har swatched den flere gange over hinanden. Så den kan sagtens give god farve, det kræver bare lidt mere. Den har også et rigtig pænt glans, som normalt er noget jeg ikke kan lide i rød læbestift, da jeg bedst kan lide en matte rød læbe. Men farven er flot, så det gør ikke så meget. Duften er jeg ikke så vild med, men den går heldigvis hurtigt væk.

Det er ikke en læbestift jeg kunne finde på at købe igen tror jeg. Jeg har efterhånden mange røde læbestifter, og foretrækker stadig en matte rød. Men kan nu stadig anbefale den, til jer som elsker farve på læberne, og som elsker en god rød. Den er jo flot, det kommer vi ikke udenom ;)

(Sponsoreret)