ORIFLAME LIP IMPACT CRAYON ELECTRIC RED


Lip Impact Crayon fra Oriflame er et virkelig lækkert produkt. Farven er super flot (lige min smag), den dufter sindssygt godt. Den dufter af slik, jeg tror jeg fik det til at være de røde skittles? Ej, den dufter bare godt. Den er pigmenteret, og giver et pænt glans. Den holder længe på læberne. Jeg fik den til at holde et par timer, igennem et måltid, og en masse glas vand. Der er faktisk kun ét minus ved dette produkt, og det er at den skald spidses, og kan ikke skrues op. En smule upraktisk, men jeg må bare have mig fat i sådan en, der kan spidse den når den skal spidses.

Dette er faktisk også første gang, at jeg prøver noget fra Oriflame. Jeg har hørt mange gode ting, så jeg var spændt på at prøve noget selv. Jeg kan varmt anbefale dette produkt :)

Har i prøvet dette produkt før? Eller måske noget andet fra Oriflame som i kan anbefale?

(Sponsoreret)