ØSTERBRO, OG LANDET IGEN?


Jeg har ikke været hjemme siden Onsdag, i sidste uge. I Onsdags tog jeg nemlig til Østerbro, for jeg skulle til fødselsdag. Om Torsdagen, skulle jeg passe en sød hund. Torsdag var det jo også skide godt vejr, så jeg mødtes lige med en veninde i parken. Og Fredag, ja der tog jeg på landet, igen!

Jeg har nydt det. Fået lækker mad, igen. Drukket kaffe, og spist is på Marielyst. Grint en masse, og fået gået til stranden et par gange. Der er ikke særlig meget signal/net på min telefon når jeg er på landet. Men jeg prøver at opdatere min Instagram (nessdenise), med billeder når jeg ikke får blogget.

Jeg kom hjem fra landet Søndag som jo var Mors Dag. Og selvom den dag er ret opreklameret, så var jeg lidt trist. Jeg ville nemlig gerne have givet min mor kys og kram, blomster og alle de andre gode ting. Det er mærkeligt, at hun er så langt væk.