FØDSELSDAGSØNSKER


1. Marc by Marc Jacobs Watch / 2. Royal Copenhagen Hvid Riflet Middagstallerken / 3. EKTORP Sofa / 4. Kubus Lysestage / 5. Canon Lens / 6. Royal Copenhagen Elements Frokosttallerken / 7. Bodum Bistro Double Wall Mugs / 8. Bodum El-Kedel / 9. MAC 168 Brush / 10. Royal Copenhagen Hvid Riflet Æggebægre / 11. Ray Ban Solbriller / 12. Royal Copenhagen Hvid Riflet Skåle

Jeg har snart fødselsdag, og i god tradition har jeg samlet mine ønsker. Igen i år har det været svært at finde ud af hvad jeg ville ønske mig. Mest fordi jeg står og skal flytte i egen lejlighed i næste måned, så jeg ønsker mig naturligvis en masse til boligen. Jeg er især vild med Royal Copenhagen som i kan se. Og så har jeg ønsket mig både Kubus, Canon Lens, og Bodum Bistro i flere år, men jeg giver ikke op før de er mine! ;) En sofa står også højt på listen, men ok jeg får ikke en sofa i gave, det ved jeg. Men man må da godt have lov at drømme!

I år er jo anderledes, fordi det er den første gang i mit liv, at jeg ikke får mine forældre eller søskende at se på selve dagen. Jeg bliver ikke vækket med sang, eller gaver som tradition. Det bliver mærkeligt! :)