FRA BLOGSPOT.DK TIL .COM

Jeg beklager stilheden, men sandheden er at jeg ikke er hjemme. Jeg befinder mig lige nu hos min bedsteforældre i Rødby. Det var lidt af et spontant besøg, da jeg sidste Lørdag snakkede i telefon med mine bedsteforældre da klokken var lidt over 16, og så besluttede mig for at tage ned, og besøge dem. Jeg gik jo lidt i panik, fordi jeg skulle nå at pakke, gøre rent, og oveni alt det der også nå min bus/tog. Som skal siges, at det var med sekunder jeg nåede mit tog til Falster. Tak for min DSB billet app på min iPhone, ellers var jeg ikke kommet med til tiden. Med dette besøg, har jeg valgt at holde en lille mini pause fra bloggen. Ikke fordi jeg ikke har ville blogge, men fordi jeg har ville nyde min tid med mine bedsteforældre, da jeg ikke ser dem så tit. Jeg håber i overlever stilheden, og at i stadig følger med derude :)

Som i nok kan se på titlen, er har min blog ændret sig lidt. Jeg har nemlig købt mit eget domæne. Det er nu ikke længere vinternat.blogspot.dk, men istedet www.vinternat.com :) En beslutning jeg har gået og tænkt over længe, som endelig er blevet til noget. Jeg ville jo selvfølgelig helst have haft et .dk bag bloggens navn, istedet for .com men det var nu lige lidt mere besværligt (og dyrt), end jeg havde lyst til at det skulle være. Derfor er det blevet til .com. Jeg er jo også halv Amerikaner ikke, så .com er nok ikke så dårlig en idé? ;) hihi

I skal heller ikke bekymre jer om Bloglovin'. Jeg er igang med at få bloggen flyttet over på den nye adresse, så den skulle gerne begynde at update normalt inden længe. Og hvis der skulle blive problemer, skal jeg nok give besked.

Jeg håber i har haft en god uge, og en god weekend derude :)