GOODBYE LONG HAIR


I Mandags røg der mere end 10 cm af mit hår. Det var på tide, at mit hår skulle klippes da det var blevet pænt langt. Desværre har jeg bare ikke ville betale hvad det koster, plus jeg ikke kender til nogen god frisør i Danmark (endnu). Det er jo nemlig sådan, at jeg har haft den samme frisør i 8 år, men hun bor jo i USA, så det kan jeg ikke bruge til noget.

Hvem har så klippet mig? Det har min gudmor.

Hun er ikke frisør. ;) Jeg gav hende alt min tillid, og lod hende klippe mig. Jeg var bange, og det ved hun også godt. Det blev klippet lidt page agtigt, og jeg er sindssygt glad for det. Selvom min gudmor ikke er frisør, og det selvfølgelig ikke er 100% perfekt, er jeg er lidt ligeglad. Jeg er glad for det som sagt, og det er jo det vigtigste! Mere end glad. Jeg elsker det, og det er så skønt at have kort hår igen :)

Det bedste af det hele er, at det var helt gratis. Betalte med kærlighed!