FØDSELSDAGSGAVER


Først vil jeg sige tusind tak til alle jer som ønskede mig en god fødselsdag i sidste uge! I er så søde <3

Og så til det gode, nemlig mine fødselsdagsgaver. Nu er det jo ikke fordi jeg vil "blære" mig med de ting jeg har fået, men jeg må sige at i år har virkelig været yderst fantastisk, når det kommer til gaverne. Jer som følger med på Instagram (nessdenise), har allerede set nogle af de gaver jeg har fået.

Jeg har været så heldig at få et par nye Ray-Bans, og et Marc by Marc Jacobs ur som i kan se på billederne. Jeg er så sindssyg glad for begge dele, og har haft uret på lige siden jeg fik det. Har næsten lyst til at sove med det, så meget elsker jeg det.

Udover de to fantastiske gaver, har jeg endelig fået et nyt objektiv til mit kamera. Dog er det ikke med mig endnu, da det er fra mine forældre. Men jeg glæder mig til at modtage det. Jeg har fået en Royal Copenhagen skål, som jeg virkelig elsker. Jeg har også fået den røde Bodum el-kedel af min bedste veninde, og hendes søde mor. Nøj hvor blev jeg overrasket over den! Jeg har også fået lidt penge, og nogle andre små ting.

Fødselsdagen var også helt fin. Jeg savnede virkelig min familie, men det var så rart at jeg fik lov at Skype med dem, på selve dagen! :)