GOODIEBOX JULI 2013


Jeg har lige fået min GOODIEBOX ind af døren, og nøj en lækker box.

Oriflame Swedish Exfoliating Spa Body Scrub Full Size koster 128 kr.
A-DERMA Hydralba Rich Hydrating Cream Full Size koster 169,50 kr.
MUA Kiss Proof Lip Stain Full Size koster 39,95 kr.
FAMOUS by Sue Moxley Baked Bronzer Full Size koster est. 79,95 kr.
Nivea In-Shower Moisturizer Full Size koster 49,95 kr.
By Ransborg Soya Fyrfadslys Full Size koster 59/99 kr.
YNIQ Cosmetic Sticks Full Size koster 15 kr.
John Frieda Full Repair Full Body (Sh/Con) Full Size koster 89,95 kr.

Hold nu op en box. Virkelig, virkelig god hvis du spørger mig. Jeg glæder mig så meget til at prøve Nivea In-Shower Moisturizer, for jeg har hørt så godt om den. Og så elsker jeg lys, så dem er jeg også rigtig glad for. Og selvfølgelig er jeg også rigtig glad for de andre produkter. Glæder mig til at prøve det hele! :)

Har i fået det samme i jeres?