KÉRASTASE SOLEIL HUILE CÉLESTE


Nu har jeg haft tid til at prøve dette produkt, som jeg modtog i min Maj GOODIEBOX.

Jeg har prøvet at bruge den i både tørt og vådt hår, og jeg kan bedst lide at bruge den i vådt hår. Jeg synes nemlig at det "suger" produktet bedre, når det er vådt. Den har shimmer i, som jeg ikke lagde mærke til da den kom i håret. Duften er faktisk lidt svær at beskrive, men vil mene at der er noget med roser i. Produktet skal beskytte håret imod solen, og har det gjort det?

Hm, det ved jeg ikke. Jeg kan i hvert fald ikke se nogen forskel i mit hår. Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg faktisk at mit hår har været en del mere tørt end det plejer, efter jeg er begyndt at bruge dette produkt.

Jeg kan desværre ikke anbefale dette produkt, da det som sagt føles som om det har gjort mit hår mere tørt efter brug, plus at jeg ikke rigtig synes det beskyttede imod solen.