SKØNHED HOS MAGASIN


Magasin er hurtigt blevet en af mine favorit steder at handle skønhedsprodukter. De har så mange forskellige mærker, som blandt andet MAC, Clinique, Murad, og Ole Henriksen. Det er virkelig skønt, at have så mange mærker på én hjemmeside.

Murad er en af de spændende mærker, fordi jeg altid hører om det men jeg har aldrig selv prøvet noget derfra. Det er dog et mærke jeg nok en dag kommer til at prøve, når jeg bestemmer mig for hvad jeg kunne tænke mig at prøve. I kan bestille det her.

Det er ingen hemmelig, at jeg rigtig godt kan lide skønhedsprodukter, og som i kan se har jeg samlet nogle af dem som jeg rigtig gerne kunne tænke mig. For at det ikke skal være lyv, så har jeg allerede købt håndcremen fra Nuxe da den er på tilbud hos Magasin lige nu. Cremen fra Embryolisse har jeg også, så det er måske lidt snyd at have den med på billedet, men den er virkelig god, helt sikkert en creme jeg vil anbefale til alle. Jeg har også en lille prøve på Truth Serum fra Ole Henriksen, som jeg faktisk gerne vil købe i full size når jeg løber tør for den fordi den er bare god, og den kan jeg virkelig anbefale jer at prøve.

De andre produkter står dog højt på listen. Især foundation fra YSL, og Clinique Chubby Stick. Jeg har kun hørt gode ting om de to ting, så de må altså snart prøves. Med alt det sagt, er Magasin altså et sted jeg forsat vil handle mine skønhedsprodukter, da jeg som sagt mener at de har et god udvalg af mærker.

Handler i også hos Magasin, i deres skønhedsafdeling?

(Sponsoreret)