BIODERMA HYDRABIO TONIQUE


Aldrig i mit liv, har jeg brugt en toner. Aldrig! Jeg har bare ikke rigtig kunne se, hvad eller hvorfor man bruger sådan en? Det er nok bare mig, som er uviden, og ikke har ville sætte mig ordentligt ind i det. Der var tilbud på denne her, da jeg bestilte min anden Bioderma så jeg tænkte, hvorfor ikke prøve.

Jeg har brugt den i noget tid nu, og jeg kan sige at jeg elsker denne toner. Jeg har selvfølgelig ikke noget at sammenligne den med, da jeg som sagt aldrig i mit liv har brugt toner, men jeg er glad for denne. Min hud har aldrig været bedre, end den er nu, hvor jeg har ændret min routine. Det er dejligt, for min hud er lidt sart, især når jeg ændre produkter men heldigvis har den været god ved mig, og har ikke skabt sig imens jeg har brugt nye produkter.

Jeg vil dog sige, at jeg helt sikkert er åben for at prøve andre toners. Så hvis i har en i bruger, eller har en i kan anbefale vil jeg meget gerne høre om dem :)