GOODIEBOX AUGUST 2013


YSL Volume Effet Faux Cils Baby Doll Mascara Full Size koster 250 kr.
Giorgio Armani "Si" Eau De Parfum Full Size koster 425 kr.
Redken All Soft Shampoo & Conditioner Full Size koster 185/199 kr.
Dr. Hauschka Aromaterapeutic Bath Full Size koster 129 kr.

Lidt mindre indhold en sidste måned, men jeg klager nu ikke. Jeg har aldrig prøvet produkter fra Redken før, så jeg glæder mig til at prøve både shampoo og balsam. Produktet fra Dr. Hauschka kan jeg desværre ikke bruge, da det skal i badekar. Lidt øv, men det går nok. YSL mascara glæder jeg mig helt sikkert også til at prøve, da jeg aldrig har prøvet en mascara derfra, men jeg har hørt så mange gode ting om dem. Og parfumen har jeg ikke prøvet endnu, men håber den dufter godt. Så selvom der er mindre indhold, og mindre størrelser er jeg altså glad for denne måneds GOODIEBOX.

Er i glade for hvad i har fået? :)