LILY LOLO FRA BEAUTY AKADEMIET


Jeg har været så heldig at modtage dette produkt fra Beauty Akademiet. Jeg er jo en læbestift pige, så jeg er rigtig glad for at jeg har modtaget denne. Farven er helt perfekt, og navnet er da virkelig sødt. Duften er jeg ikke helt vild med, men den går heldigvis hurtigt væk. Den er virkelig lækker, og cremet, og nem at påføre. Lige hvad jeg kan lide i en læbestift ;)

Jeg havde faktisk aldrig hørt om beautyakademiet før, men jeg kan altid godt lide at få mine øjne åbnet for nye sider, og nye mærker. Og dem har de, altså mærker jeg ikke kender. Blandt andet mærket Guinot, som i kan shoppe lige her.

De har også mærket Lily Lolo, som min læbestift er fra. I kan købe den lige her. Der var faktisk en del ting fra Lily Lolo, som jeg synes så spændende ud, og som jeg godt kunne tænke mig at prøve. Læbestiften er jeg i hvert fald glad for.

Kender i Beauty Akademiet, og måske nogle af de mærker de har derinde? :)

(Sponsoreret)