NUXE HAND & NAIL CREAM


Jeg fik prøvet denne her håndcreme, helt tilfældigt da jeg ingen håndcreme havde, og denne her stod ved siden af min gudmors vask. Første gang jeg prøvede den, blev jeg forelsket. Den er virkelig god, og den gør det helt rigtige for mine hænder. Og så er duften også lige mig. Jeg kan ikke rigtig beskrive den, men jeg synes den dufter godt.

Prisen er jeg bare ikke så glad for, men hvornår er jeg tilfreds med den på noget som helst? Skønhedsprodukter er bare pebret. Men da jeg så at Magasin havde den på tilbud, slog jeg til. Den har været i tasken siden jeg fik den, og tror faktisk at jeg elsker den mere end min gamle håndcreme, som var en fra The Body Shop.

Det er helt sikkert en håndcreme jeg kan anbefale i prøver. Næste gang i er i Matas, eller Magasin så gå hen og prøv den!