BOURJOIS COLOR BOOST LIPSTICK


Der har været så meget hype omkring disse nye Color Boost Lipsticks fra Bourjois, og naturligvis ville jeg gerne have fingrene i dem. Sagen er bare lige den, at de har været udsolgt på ASOS næsten lige siden de kom ind på hjemmesiden. Af den grund, spurgte jeg min søster om hun ikke ville kigge efter dem i London. Hun var heldig at finde én, og i den farve jeg gerne ville have, Peach on the Beach.

Peach on the Beach er en rigtig fin farve. Jeg ved ikke helt hvordan jeg bedst skal beskrive den, lidt coral agtig, men alligevel ikke? Det er svært. Den er virkelig pigmenteret, dufter ikke rigtig af noget, og den er så nem at påføre. Desværre, efter et par gange ved brug af dette produkt, blev mine læber ekstremt tørre. Jeg ved ikke med 100% sikkerhed om det er produktet, eller om det er vejret vi har for tiden med varme og kulde, som gør mine læber går amok. Jeg vil blive ved med at bruge produktet, og bare håbe på at det er vejret, for jeg er vild med produktet!