EN WEEKEND MED MIN SØDE SØS


Jeg fik besøg af min søde søs i Torsdags, hvor hun var hos mig til Søndag. Hun havde været i London, og tog lige et smut over Danmark. Det var rigtig dejligt at se hende, især fordi jeg ikke har set hende siden jeg flyttede, og selvfølgelig fordi jeg savner hende.

Vi endte med at bruge Fredagen på hygge, og så Lørdag tog vi et smut på Strøget og fik kaffe på Baresso. Om aftenen tog vi et lille smut i Tivoli. Vi endte faktisk med bare at spise derinde, og ikke prøve noget. Vi endte på Madklubben, og fik vildt lækkert røget laks. Elsker laks!

I Søndags fik vi besøg af min farmor og farfar, og de kom med de sødeste små blomster og en lille kurv til mig. Det er altid hyggeligt med besøg, og især fordi jeg ikke ser min farmor og farfar så tit, da de bor i Rødby på Lolland Falster. Søndag tog hun så også videre, og er nu hos min mormor, og jeg skal desværre ikke se hende før hun tager hjem Lørdag, hvor jeg smutter ud i lufthavnen og siger farvel :(

*Der er flere billeder fra min weekend på min Instagram. Jeg hedder nessdenise*