RANDOM FACTS #3


1. Jeg beholder hvert eneste kort jeg har fået, fra fødselsdage og jul, og alle andre højtider.
2. Jeg er god til at lave mig en stor kop te, men så glemme at jeg har lavet den så den er halv kold når jeg drikker den.
3. Jeg elsker at rejse, og har mange steder jeg gerne vil hen.
4. Jeg får tit at vide, at jeg opfører mig som en på 80 år. Gammel sjæl, hvad kan jeg sige.
5. Jeg husker også som en på 80 år. Det er slemt.
6. Jeg er en puttegris. Der er ikke noget bedre end at putte under dynen.
7. Jeg savner min bil mere end noget andet. Savner bare at kunne tage hen hvor det passer mig.
8. Jeg elsker cola, og har meget svært ved at give slip på det.
9. Jeg skal altid tisse, og jeg mener altid. Det er irriterende.
10. Jeg ryger - ja, ja! ;)

Se de andre random facts, her og her.