REAL TECHNIQUES STIPPLING BRUSH


Real Techniques Stippling brush er en brush jeg længe har ville prøve, da jeg havde hørt at den skulle være god til creme produkter. Derfor måtte jeg selvfølgelig have den.

Jeg er rigtig glad for denne brush, den skuffer ikke. Jeg elsker at bruge denne her til creme blush, fremfor mine fingre som jeg gjorde før. Den er også god til pudder blush, og kan sagtens bruges til andre ting som foundation, det har jeg bare ikke prøvet endnu. Men det vil jeg helt sikkert prøve på et tidspunkt, for jeg har hørt den skulle være god til det også.

Der er jo ikke meget andet at sige end, at jeg er forelsket i Real Techniques brushes. Jeg vil gerne have dem alle, og jeg er ikke langt fra at være der. Jeg kan varmt anbefale jer dem, hvis i leder efter nogle gode brushes! :)