URBAN DECAY NAKED BASICS PALETTE


Jeg var så heldig, at jeg for noget tid siden vandt denne palette fra Urban Decay. Jeg har længe ville prøve denne palette, men ikke rigtig ville købe da jeg allerede ejer en Naked palette, som i kan se her. Det der er med denne her palette er jo, at de alle er matte, undtagen én.

Farverne er meget pigmenteret, meget bløde, og bare en drøm at arbejde med. Det eneste som jeg ikke kan lide ved Urban Decay eyeshadows, det er at de er så pigmenteret at der er fall out. Men med det sagt, så kan jeg ikke sige andet end at jeg virkelig er glad for denne palette. Det er de eneste øjenskygger jeg har brugt lige siden jeg modtog den. Den er virkelig god, hvis man altså er til matte øjenskygger, plus én med shimmer. Og det jeg elsker ved den er, at den er så lille så den er nem at have med i tasken! Virkelig, virkelig en vidunderlig palette som jeg kan anbefale til alle der elsker matte øjenskygger! :)