DO I SMELL GOOD?


Det er ingen hemmelig at jeg elsker parfumer. Jeg kan faktisk ærligt sige at der var et tidspunkt i mit liv hvor jeg havde 25(!) parfumer, på én gang. Måske lige i overkanten ikke?

Nu med en lidt ældre alder, har jeg lært at have få, men rigtig gode parfumer som jeg elsker, og parfumer som har minder. De parfumer som jeg elsker allermest, kan i se på billedet. 

Gucci Envy Me har jeg haft lige siden jeg kan huske. Den dufter simpelthen så dejligt, og det er den parfume de fleste kender mig på, og min kæreste især! Chloé er en parfume som jeg hele tiden har ville have, men da jeg var yngre var den duft slet ikke mig. Nogle år efter duftede jeg til den igen, og nu kan jeg ikke leve uden. Den er lidt tungere i duften, men det gør mig nu ikke noget, for godt dufter den. Lancome Miracle er også en parfume jeg har brugt i årevis. Den minder mig mest om mine ferier i Spanien, da jeg brugte den meget dernede.

Som i kan se, er der også to parfume til mænd, fordi jeg godt kan lide at en mand dufter godt. Kan alle kvinder ikke det? ;) Og når det kommer til parfumer til mænd, eller cologne, så laver Jean Paul Gaultier altså nogle som dufter fantastisk. I kan se mere her, hvor der både er parfume til os kvinder, men også mændende. Min kæreste har selv brugt den fra Jean Paul Gaultier, men en jeg virkelig også elsker til mænd er YSL L'Homme. Den dufter virkelig dejligt, og en jeg ikke ville have noget imod min kæreste gik rundt og duftede af ;)

Har i en duft som i bare elsker, og måske en i elsker til mænd?

*Udarbejdet i samarbejde med www.billigparfume.dk*